Hjælp til banebooking via Klubmodul

Når man via Klubmodul vælger "Book en bane", bliver man sendt videre til en webside. Her skal man igen logge på med brugernavn/password.

Websidens udseende er afhængig af, hvilken browser man bruger, men generelt er det viste meget småt, og man er tvunget til at zoome ind for at vælge en bane.

Når banen er valgt, skal der tilføjes en makker. Hvis man vælger 'Vis alle', vises der ingenting. Det er derfor nødvendigt at søge på en specifik makker.

Hvis en bane er booket, kan man ofte ikke se, hvem der har booket (igen browser- afhængigt).

Hvis man skal sikre fuld funktionalitet, anbefaler vi at bruge en pc eller Mac.

Firmaet bag systemet har lovet, at der om et par måneder kommer en opdatering af appen, så bookinger foregår direkte i appen og ikke via en hjemmeside, vi krydser fingre og skal nok holde jer opdateret.